Logo ontwerp

Voor de doelgroep

Het zorgen dat uw logo net zoveel bekendheid geniet als al die grote merken is niet ondenkbaar. Het merk is erg belangrijk omdat het het eerste contactpunt is, de eerste blootstelling die een potentiële koper, een potentiële partner, een potentiële beïnvloeder heeft met uw merk en met uw bedrijf

Uniek Ontwerp

Bedenk goed wie de concurrenten zijn van het bedrijf of merk waar je een logo voor ontwerpt en zet hun logo’s op een rijtje. Het nieuwe logo moet natuurlijk wel uniek zijn!

Simpel

Hou het ontwerp zo simpel mogelijk. Dit blijft beter hangen bij de mensen. Houdt er rekening mee dat een logo groot, maar ook in klein formaat afgebeeld moet kunnen worden.

Tijdloos

Uw merk is uw meest waardevolle intellectuele eigendom. Het vertegenwoordigt de identiteit van uw bedrijf, verbetert uw cultuur en breidt uw waardepropositie uit. Een goed logo hoef je nooit te veranderen. Alleen details moet je soms aan de huidige trends aanpassen.

Extra dimensie

Denk aan demensie vormen zoals 3D of extra diepte. Dit geeft een extra touch aan uw logo en blijft hetblanger en beter hangen bij de mensen.

Verschillende varianten

Een logo moet altijd goed tot z’n recht komen. Zowel op een donkere als een lichte achtergrond moet het logo er goed uitzien.

Sluit Menu
WhatsApp chat